Termeni si conditii

 

Cativa termeni oficiali. Oriunde sunt specificati acesti termeni pe website, aici se gaseste definitia lor. Orice alti termeni nefolositi fix cu denumirile de mai jos, se vor asocia in masura in care se poate cu acestia. De exemplu, unde este scris noi, ne referim la noi in calitate de vanzator. Unde este scris tu, ne referim la tine in calitate de comparator/client/utilizator.

Cumparator/Client – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridical care efectueaza o Comanda.
Vanzator - DANDELION, cu denumirea comercială S.C. DANDELION SRL-D, avand sediul social in Str. Padurii, Bl. A7, Ap. 002, Stefanestii de Jos, Judet Ilfov, numar de ordine in Registrul Comertului J23/1968/02.05.2017, cod unic de inregistrare fiscala 37484384.
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale etc.).
Website – domeniul www.dandelion-store.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Produse de pe Site.
Bun/Produs – orice produs care urmeaza a fi furnizat de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului, prin confirmarea unei Comenzi de catre Vanzator.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs fabricat de DANDELION, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si/sau diferitelor informatii publicate de Vanzator si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta. Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun de catre DANDELION, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor, asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

COMANDA

Poti efectua comenzi pe website-ul nostru, prin adaugarea bunurilor dorite in cosul de cumparaturi. Poti alege ca metoda de plata online cu cardul, transfer bancar sau ramburs la curier, cum iti este mai confortabil.
Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea acesteia, implicit nici rezervarea automata a bunului.
Prin finalizarea comenzii, consimti ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
Prin finalizarea comenzii, esti de acord ca te putem contacta, prin orice mijloc disponibil, in orice situatie in care este necesar sa luam legatura cu tine. Ca sa stii tu, noi preferam varianta e-mail.

Exista cateva situatii cand putem anula comanda ta in urma unei notificari prealabile, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului tau sau a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de DANDELION, in cazul platii online;
- datele furnizate de tine, pe website sunt incomplete si/sau incorecte;

Ai dreptul sa te retragi din contract, respectiv sa returnezi un Bun, în termen de 30 de zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Citeste mai multe in politica de retur.
In cazul in care un bun comandat de tine, nu poate fi livrat de catre noi (din varii motive: stoc zero nepreluat de website, insuficiente textile/banda/umplutura pentru bunul respectiv), te vom informa asupra acestui fapt si vom returna in contul tau contravaloarea bunului, in termen de maxim 7 zile calendaristice de la data la care te anuntam, daca plata a fost efectuata deja.

La doua comenzi refuzate de tine (comenzi identificate prin nume si/sau adresa si/sau telefon), ne pare rau dar nu vei mai putea lansa alte comenzi noi.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi pe website, esti de acord cu forma de comunicare preferata de noi pentru derularea operatiunilor comerciale, si anume e-mail. Comanda este compusa din urmatoarele documente:
a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) si conditiile sale specifice.
b. Termeni si conditii

Acceptarea comenzii de catre noi se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea noastra catre tine, fara a necesita o confirmare de primire din partea ta. Preturile produselor din comanda sunt valabile 3 zile lucratoare de la data inregistrarii comenzii. Termenii și conditiile generale de vanzare vor sta la baza contractului astfel incheiat.
Pentru motive justificate, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea bunurilor din comanda. Daca modificam cantitatea de bunuri din comanda te vom anunta pe adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia noastra la efectuarea comenzii si bineinteles, vom returna suma achitata in plus.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre noi pe website vor sta la baza contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre noi pentru bunurile achizitionate.

INSCRIEREA DE REVIEW-URI

Inscrierea de review-uri se poate face in sectiunile “Review-uri”, doar daca ai comandat produsul de pe website. Astfel ne asiguram ca review-ul este facut de voi, clientii nostri care ati comandat si care folositi produsele noastre. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al produselor.
In momentul inregistrarii unui anumit review pe website, ne acorzi o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si ne dau dreptul de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

In momentul inscrierii de review-uri te angajezi sa respecti urmatoarele reguli:
– sa faci referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit bun, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale);
– sa utilizezi un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni;
– sa te asigure ca informatiile introduse sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– sa nu inscrii informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si noi sau o activitate similara;
– sa nu inscrii review-uri care sa contina materiale de natura publicitara;
– sa nu utilizezi review-ul ca mijloc de comunicare cu noi, in acest sens se vor folosi datele de contact inscrise pe website.

Pe langa o evaluare realista, in momentul inscrierii unui review, te rugam sa adaugi si un rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile impreuna cu rating-urile corespunzatoare vor influenta Rating-ul general al produsului. Nu ne ascundem dupa deget si recunoastem ca ne dorim multe ratinguri de 5 stele. Totusi, iti respectam parerea si vrem sa beneficiem de orice critica pe care vrei sa ne-o aduci la cunostinta. Daca esti nemultumit si vrei sa acorzi rating 1,2, 3 sau 4 am aprecia foarte mult sa ne scrii in privat intai, sa vedem exact ce determina nemultumirea si sa putem sa remediem situatia.

Cand un Review este semnalat ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre noi pentru a determina daca incalca termenii si conditiile Textele introduse sunt eliminate din webite numai dupa examinarea atenta a acestora.

Newsletter

Newsletterele DANDELION sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de noi. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor. In momentul in care, iti creezi un cont pe website, ai posibilitatea sa iti exprimi acordul cu privire la primirea de Newslettere.
Iti poti modifica optiunea cu privire la acordul emis catre noi in orice moment:prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la noi.

Renuntarea la primirea newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document de termeni si conditii.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Speram ca intelegi dreptul de proprietate intelectuala și nu vei dezvalui unei terțe parti sau vei face publice nici una dintre informarile primite de la noi, decat in situatia in care pentru noi ar aduce un beneficiu aceasta dezvaluire.

Toate desenele, elementele de grafica si design care apar pe website, numele website-ului precum și insemnele grafice sunt elemente in proprietatea DANDELION și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al nostru.

Toate elementele de conținut cum sunt descrierile, desenele, elementele de grafica și design care apar pe webite, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe website, sunt proprietatea exclusivă a DANDELION, fiindu-ne rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect.

Nu iti este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe parti, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui element conținut de mai sus în orice alt context decat cel original intenționat de DANDELION, includerea oricarui element de conținut în afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al DANDELION asupra elementelor de conținut precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea elementelor de continut, decat cu acordul scris expres al DANDELION.

FACTURARE – PLATA

Preturile bunurilor afisate in cadrul site-ului www.dandelion-store.ro nu includ TVA., firma noastra fiind neplatitoare de TVA.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Iti emitem factura pentru bunurile livrate, obligatia ta fiind sa furnizezi toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Iti vom transmite factura aferenta comenzii ce contine bunuri produse si vandute de DANDELION, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in contul tau sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de tine in contul tau.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, tie iti revin obligatiile de a iti actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul tau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei comenzi, existente in cont.
Prin trimiterea comenzii, iti exprimi acordul sa primesti facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre noi in contul tau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in contul tau.
Datele cardului tau de plata nu vor fi accesibile DANDELION si nici nu vor fi stocate de catre DANDELION sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate vei fi informat, anterior introducerii datelor.
Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este SC NETOPIA SRL, societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Romania, inregistrată in Registrul Intreprinderilor tinut de Tribunalul Bucuresti, sub numărul de înregistrare J40/9170/04.07.2003, având sediul social situat in Bd. Pierre de Coubertin, nr. 3-5, sector 2, Bucuresti. Pentru motive de securitate te rugam sa nu ramai logat pe website si sa nu setezi optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Recomandam folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate.

FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre DANDELION si clienti / cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

GARANTIE

Produsele achizitionate prin intermediul www.dandelion-store.ro se supun condițiilor de garantie pentru conformitate prevazute de legea 449/2003 Republicata si OG 21/1992 Republicată.

Pentru produsul comandat poti sa ne soliciti talon de garantie si noi ti-l trimitem pe e-mail sau pe alt canal electronic.

Pentru acordarea garantiei este necesara respectarea instructiunilor de intretinere si folosire prezentate in etichetele produselor. Deteriorarile de genul petelor sau rupturilor, etc., ce au fost produse de catre client/utilizator, ca urmare a utilizării/intreținerii necorespunzatoare nu sunt acoperite de garantie.

La primirea produsului returnat, noi il vom examina cu atentie și te vom anunta prin e-mail daca ai dreptul la inlocuirea acestuia sau la restituirea contravalorii. Orice reparare, inlocuire sau restituire a contravalorii produsului se va face intr-o perioada rezonabila de timp, ce nu va fi mai mare de 15 zile lucratoare de la momentul receptionarii produsului de catre noi.

Nu oferim nici un fel garantie ca produsul va fi potrivit nevoilor tale. De accea, te rugam sa te gandesti bine, in special in cazul corturilor, daca tu crezi ca produsul este potrivit pentru copilul tau sau pentru copilul caruia vrei sa il daruiesti. De asemenea, nu suntem responsabili in nici un fel, direct sau indirect, pentru orice paguba si/sau problema, de orice natura, ca urmare a folosirii produselor cumparate in scopul in care ele sunt destinate.

Livrarea produselor

Vom asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si vom asigura transmiterea documentelor insotitoare. Livrarea se face prin curier rapid. Produsele sunt realizate individual in atelierul nostru de creatie cu multă migala. Durata de producție poate fi de maxim 45 zile lucratoare, in cazul in care produsele nu sunt disponibile in stoc si este nevoie de o comanda de materiale noi la furnizorii nostri.

In plus, se pot adauga inca 2-3 zile lucratoare pentru manipulare și livrare. De sarbatori si in perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.

Livrarea este GRATUITA pentru comenzile cu valoare minima de 300 Lei.

Pentru comenzile sub valoarea de 300 Lei, se va percepe o taxa calculata automat in functie de localitatea unde se va livra. In general, daca localitatea este in lista fara kilometri suplimentari, taxa de transport este ~ 20 Lei.

In cazul livrarilor in localitati aflate in afara ariei de acoperire a companiei de curierat, se percep taxe suplimentare de transport pentru kilometri suplimentari. Pentru a evita costurile suplimentare de transport exista posibilitatea de a expedia produsele cu ridicare personala din agentia teritoriala cea mai apropiata.

Poti verifica daca pentru livrarea produselor adresa ta este in aria de acoperire a curierului Urgent-Cargus aici: https://www.urgentcargus.ro/

Nu suntem respunzatori pentru expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșita a unei expedieri sau a unei parți din aceasta in cazul in care sunt generate de situatii/circumstanțe independente de voința noastra.

POLITICA DE VANZARE ONLINE

Plasarea comenzii tale se face direct pe website. Exista posibilitatea de a transmite comanda si pe e-mail sau prin mesaj pe reteaua de socializare in cadrul paginii de business unde ne promovam produsele noastre, dar pe aceste doua canale de comunicare, posibil ca raspunsurile sa fie putin intarziate.

Nu ne asumam raspunderea pentru detaliile comenzii sau orice alte informatii oferite care nu sunt corecte. Pe parcursul procesului de comanda, inainte sa plasezi comanda, poti verifica, modifica si corecta eventuale erori ce ar putea aparea. Ne rezervam dreptul de a efectua verificari si de a iti solicita date suplimentare inainte de a accepta comanda.

Existenta unui contract intre noi si tine exista doar incepand cu momentul confirmarii electronice a comenzii de catre noi (e-mail sau mesaj). Contractul implica obligatia ta de a plati produsele comandate. Daca nu inceteaza potrivit legii, contractul va dura pana la livrarea si plata integrala a tuturor produselor comandate.

Pentru motive justificate ne rezervam dreptul de a restrictiona accesul in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care consideram ca in baza conduitei sau a activitatii tale pe webste, actiunile tale ar putea prejudicia in vreun fel DANDELION. In oricare dintre aceste cazuri, poti solicita electronic (e-mail catre adresa de contact) sa fii informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mentionate mai sus.

Comunicarea cu noi se poate realiza prin interactiunea directa prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din website.

In cazul platilor online nu suntem responsabili pentru niciun alt cost suplimentar suportat de tine. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o porti tu, iar aici intra in principal comisioanele bancii care ti-a emis cardul.

Toate informatiile folosite pentru descrierea bunurilor disponibile pe website (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea noastra, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Chiar am vrea sa stii ca depunem in mod constant eforturi sa imbunatatim atat materialele cati si tehnicile de coasere folosite, astfel incat mici modificari mai pot exista de la momentul ultimei sedinte foto pana la momentul comenzii tale. Te asiguram insa ca toate modificarile sunt facute cu gandul la tine si la copilul care se va bucura de produsele noastre.

Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui bun, iti vom solicita scrierea unui review legat de bunul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de catre tine in cont. In acest fel, tu vei contribui la informarea altor posibili utilizatori/ clienti/ cumparatori de pe website si ne ajuti atat sa imbunatatim produsele cat si sa crestem frumos.

POLITICA DE RETUR

Vrem sa iubesti produsele cumparate de la noi si intai vrem sa iti multumim pentru achizitie. Ne dorim clienti fericiti si te asiguram ca facem tot posibilul sa fabricam produse de cea mai buna calitate pentru ca acordam mare importanta lucrurilor bine facute. Tocmai de aceea, oferim garantie doi ani produselor noastre.

Te rugam sa ai in vedere ca datorita naturii handmade a multor operatiuni din procesul de fabricatie, pot exista mici variatii sau imperfectiuni. Credem insa ca aceasta este frumusetea de a avea un lucru produs in acest mod. Insa daca produsul are un defect care noua ne-a scapat, vrem sa stim aceste lucruri si sa remediem situatia.

Garantam ca procesul de retur este usor pentru produsele care se pot returna. In cazul in care doresti sa faci un retur, ai doua variante: fie iti acordam un card cadou pe care il poti folosi in magazinul nostru online, fie iti rambursam contravaloarea produselor returnate intr-un cont bancar. (vezi mai jos insa si conditiile de diminuare a valorii produselor).

  • Ne anunti prin email de retur
  • Trimiti produsul prin curier
  • Noi primim si verificam produsul
  • Iti inapoiem banii conform metodei alese

Produsele care nu se pot returna sunt cele confectionate dupa specificatiile prezentate de tine sau personalizate in mod clar. De asemenea, nici cardurile cadou nu pot fi returnate.

Pasii de retur sunt urmatorii

1. Contacteaza-ne la adresa hello@dandelion-store.ro pentru a ne informa de retur oferind urmatoarele informatii: numele tau, numarul comenzii si modalitatea preferata: transfer bancar al banilor sau card cadou).

2. Tinand cont de dimensiunea atipica a unor colete pe care le avem, putem sa ne ocupam noi sa trimitem un curier sa ridice produsele, la un pret unic de 30 lei, care se va retine din suma de rambursat. Daca vrei sa te ocupi tu de livrare, contacteaza-ne pentru a iti trimite adresa. Important este sa trimiti comanda cu numar de urmarire a livrarii.

3. Produsele returnate trebuie sa fie in starea in care au fost livrate de noi, sa nu fie spalate si de preferat, in cutiile originale. Produsele la reducere pot fi schimbate cu produse aflate la vanzare pe web-site-ul nostru.

4. Ne rezervam dreptul de a scadea din suma rambursata contravaloarea diminuarii produselor respective sau contravaloarea timpului necesar pentru a aduce produsele returnate in stadiul standard pentru o noua livrare catre un alt client, daca se indeplineste cel putin una din conditiile de mai jos:
- valoarea produselor a fost diminuata din cauza modului in care Cumparatorul le-a manipulat sau folosit
- este nevoie sa alocam timp suplimentar pentru a aduce produsele returnate in stadiul standard pentru o noua livrare.

5. Transferul bancar al banilor sau trimiterea cardului cadou se vor face cat mai repede posibil dupa ce vom primi produsele returnate. In functie de banca ta, poate dura pana la 10 zile lucratoare sa vezi banii in cont. Ca varianta, poti opta pentru un card cadou ce poate fi folosit in magazinul nostru. Cand este ales cardul cadou, iti vom trimite un e-mail cu codul acestuia. Trebuie sa fii client cu cont de logare pentru a putea primi acest card. Iti poti crea rapid un cont aici.

Comanda gresita: Daca am incurcat produsul pe care ti l-am expediat, nu vei plati taxa de transport catre noi.

Produse deteriorate la transport: Din nefericire, in ciuda eforturilor noastre, ocazional produsele sunt deteriorate pe parcursul transportului. Daca observe ca un produs este deteriorate cand iti este livrat, te rugam sa ne contactezi in maxim doua zile de la livrare cu poze clare care arata stricaciunea. Te rugam sa pozezi de asemenea si cutia. Tipul de remediere pe care il putem oferi va depinde de circumstante. Putem aranja inlocuirea produslui sau iti putem oferi ramburs integral sau partial.

Din nefericire, exista si situatii cu bunuri deteriorate in afara traseului parcurs de curier de la noi la tine, asa ca mai jos expunem cateva informatii importante.

Drepturile noastre: Ne rezervam dreptul de a refuza o restituire a pretului de achizitie unde deterioarea aratata pare a fi in urma folosirii necorespunzatoare sau in urma lipsei de grija rezonabila in folosire.

Exemple de actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produselor returnate sau la pierderea dreptului de retur:
- murdarirea, patarea, impregnarea produselor cu orice element extern;
- zgarierea, indoirea, ruperea elementelor de sustinere;
- ruperea, agatarea produselor;
- decolorarea produselor;
- spalarea produselor.

Lista de mai sus contine cele mai importante actiuni neacceptate. Alte actiuni care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau la pierderea dreptului de retur si care nu sunt cuprinse mai sus se vor analiza la momentul aparitiei lor. De asemenea, urmele de uzura sau accesoriile lipsa duc la diminuarea valorii produsului returnat

Daca in coletele de la noi ai primit un cadou si acesta trebuie returnat. In plus, produsul returnat se trimite la adresa comunicata de noi in e-mailul de raspuns la instiintarea ta de retur, impreuna cu toate documentele care l-au insotit.

Referinte pentru diminuarea valorii ce va fi returnata:
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzura (pete, rupturi, indoituri, fisuri, etc.) se diminueaza cu minim 15% din prețul de cumparare - reprezentand costurile de igienizare, cosmetizare, inlocuire a eventualelor elemente deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii. Valoarea finala se stabileste in functie de valoarea elementelor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare, reparare si igienizare.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton sifonat si/sau rupt si/sau taiat si/sau gaurit si/sau ud, etc.), ambalajul original lipsa sau incomplet se diminueaza cu 0.5% din pretul de cumparare.
In cazul in care Produsul returnat are si urme de uzura si ambalajul original deteriorat sau incomplet, valorile de mai sus se cumuleaza corespunzator.

Pentru orice intrebari sau nelamuriri, te rugam sa ne contactezi la hello@dandelion-store.ro.