fbpx

Politica de retur

 

POLITICA DE RETUR

Vrem sa iubesti produsele cumparate de la noi si intai vrem sa iti multumim pentru achizitie. Ne dorim clienti fericiti si te asiguram ca facem tot posibilul sa fabricam produse de cea mai buna calitate pentru ca acordam mare importanta lucrurilor bine facute. Tocmai de aceea, oferim garantie doi ani produselor noastre.

Te rugam sa ai in vedere ca datorita naturii handmade a multor operatiuni din procesul de fabricatie, pot exista mici variatii sau imperfectiuni. Credem insa ca aceasta este frumusetea de a avea un lucru produs in acest mod. Insa daca produsul are un defect care noua ne-a scapat, vrem sa stim aceste lucruri si sa remediem situatia.

Garantam ca procesul de retur este usor pentru produsele care se pot returna. In cazul in care doresti sa faci un retur, ai doua variante: fie iti acordam un card cadou pe care il poti folosi in magazinul nostru online, fie iti rambursam contravaloarea produselor returnate intr-un cont bancar. (vezi mai jos insa si conditiile de diminuare a valorii produselor).

  • Ne anunti prin email de retur
  • Trimiti produsul prin curier
  • Noi primim si verificam produsul
  • Iti inapoiem banii conform metodei alese

Produsele care nu se pot returna sunt cele confectionate dupa specificatiile prezentate de tine sau personalizate in mod clar. De asemenea, nici cardurile cadou nu pot fi returnate.

Pasii de retur sunt urmatorii

1. Contacteaza-ne la adresa hello@dandelion-store.ro pentru a ne informa de retur oferind urmatoarele informatii: numele tau, numarul comenzii si modalitatea preferata: transfer bancar al banilor sau card cadou).

2. Tinand cont de dimensiunea atipica a unor colete pe care le avem, putem sa ne ocupam noi sa trimitem un curier sa ridice produsele, la un pret unic de 30 lei, care se va retine din suma de rambursat. Daca vrei sa te ocupi tu de livrare, contacteaza-ne pentru a iti trimite adresa. Important este sa trimiti comanda cu numar de urmarire a livrarii.

3. Produsele returnate trebuie sa fie in starea in care au fost livrate de noi, sa nu fie spalate si in cutiile originale. Produsele la reducere pot fi schimbate cu produse aflate la vanzare pe web-site-ul nostru.

4. Ne rezervam dreptul de a scadea din suma rambursata contravaloarea diminuarii produselor respective sau contravaloarea timpului necesar pentru a aduce produsele returnate in stadiul standard pentru o noua livrare catre un alt client, daca se indeplineste cel putin una din conditiile de mai jos:
- valoarea produselor a fost diminuata din cauza modului in care Cumparatorul le-a manipulat sau folosit
- este nevoie sa alocam timp suplimentar pentru a aduce produsele returnate in stadiul standard pentru o noua livrare.

5. Transferul bancar al banilor sau trimiterea cardului cadou se vor face cat mai repede posibil dupa ce vom primi produsele returnate. In functie de banca ta, poate dura pana la 10 zile lucratoare sa vezi banii in cont. Ca varianta, poti opta pentru un card cadou ce poate fi folosit in magazinul nostru. Cand este ales cardul cadou, iti vom trimite un e-mail cu codul acestuia. Trebuie sa fii client cu cont de logare pentru a putea primi acest card. Iti poti crea rapid un cont aici.

Comanda gresita: Daca am incurcat produsul pe care ti l-am expediat, nu vei plati taxa de transport catre noi.

Produse deteriorate la transport: Din nefericire, in ciuda eforturilor noastre, ocazional produsele sunt deteriorate pe parcursul transportului. Daca observi ca un produs este deteriorat cand iti este livrat, te rugam sa ne contactezi in maxim doua zile de la livrare cu poze clare care arata deteriorarea acestuia. Te rugam sa pozezi de asemenea si cutia. Tipul de remediere pe care il putem oferi va depinde de circumstante. Putem aranja inlocuirea produslui sau iti putem oferi ramburs integral sau partial.

Din nefericire, exista si situatii cu bunuri deteriorate in afara traseului parcurs de curier de la noi la tine, asa ca mai jos expunem cateva informatii importante.

Drepturile noastre: Ne rezervam dreptul de a refuza o restituire a pretului de achizitie unde deterioarea aratata pare a fi in urma folosirii necorespunzatoare sau in urma lipsei de grija rezonabila in folosire.

Exemple de actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produselor returnate sau la pierderea dreptului de retur:
- murdarirea, patarea, impregnarea produselor cu orice element extern;
- zgarierea, indoirea, ruperea elementelor de sustinere;
- ruperea, agatarea produselor;
- decolorarea produselor;
- spalarea produselor.

Lista de mai sus contine cele mai importante actiuni neacceptate. Alte actiuni care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau la pierderea dreptului de retur si care nu sunt cuprinse mai sus se vor analiza la momentul aparitiei lor. De asemenea, urmele de uzura sau accesoriile lipsa duc la diminuarea valorii produsului returnat

Daca in coletele de la noi ai primit un cadou si acesta trebuie returnat. In plus, produsul returnat se trimite la adresa comunicata de noi in e-mailul de raspuns la instiintarea ta de retur, impreuna cu toate documentele care l-au insotit.

Referinte pentru diminuarea valorii ce va fi returnata:
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzura (pete, rupturi, indoituri, fisuri, etc.) se diminueaza cu minim 15% din prețul de cumparare - reprezentand costurile de igienizare, cosmetizare, inlocuire a eventualelor elemente deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii. Valoarea finala se stabileste in functie de valoarea elementelor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare, reparare si igienizare.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton sifonat si/sau rupt si/sau taiat si/sau gaurit si/sau ud, etc.), ambalajul original lipsa sau incomplet se diminueaza cu 0.5% din pretul de cumparare.
In cazul in care Produsul returnat are si urme de uzura si ambalajul original deteriorat sau incomplet, valorile de mai sus se cumuleaza corespunzator.

Pentru orice intrebari sau nelamuriri, te rugam sa ne contactezi la hello@dandelion-store.ro.